Dzień Kobiet

Wszystkim Paniom, naszym Pacjentkom i ich bliskim, życzymy radości i zdrowia nie tylko w Dniu Kobiet!

8 marca

Ogłoszenia o pracy

Szanowni Państwo! Poszukujemy specjalistów do pracy w naszym centrum. Oto szczegóły:

3 marca 2021

Poznajcie Piotra Włodarczyka

Jak zostaje się masażystą? Piotr Włodarczyk dokładnie wiedział, co chce robić w życiu zawodowym...

2 marca 2021

Na co pieniądze?

Drodzy pacjenci! Przypominamy, że SP ZOZ MSWiA Centrum Rehabilitacji w Górznie to nie sanatorium. Pobyt w naszej placówce to przede wszystkim czas na leczenie rehabilitacyjne. W związku z tym nie ma potrzeby zabierania gotówki w dużej ilości ani żadnych wartościowych rzeczy.

26 lutego 2021

Poznajcie Jadwigę Osuch

Postanowiliśmy prezentować Wam naszych pracowników...Kiedy robiliśmy zdjęcia do tego artykułu, podszedł pacjent i skomentował „dobry wybór”. To o Jadwidze Osuch – naszej fizjoterapeutce.

22 lutego 2021

Ból? Jak jeszcze pomagamy

Jak jeszcze możemy pomóc w leczeniu bólu? Proponujemy zabiegi z wykorzystaniem metody głębokiej stymulacji elektromagnetycznej.

18 lutego 2021

Potrzebne wózki, chodziki

Szanowni Państwo, mamy prośbę! Jesteśmy placówką publiczną, tematów do załatwienia byłoby sporo, jednakże chcielibyśmy zwrócić Państwa uwagę na potrzeby osób z niepełnosprawnościami.

16 lutego 2021

Miłości i zdrowia

Drodzy pacjenci! Spójrzcie na zdjęcie. Czy też widzicie tam serce?

14 lutego 2021

Kolorowy tłusty czwartek

Raz nie zawsze, dwa nie tradycja – mówi porzekadło. Tłusty czwartek uczciliśmy, ale tym razem nie pączkami tylko naszym słynnym domowym ciastem.

12 lutego 2021