Dzień Pielęgniarek

Dziś Międzynarodowy Dzień Pielęgniarek. Dla nas to okazja, żeby podziękować za codzienną pracę, szczególnie teraz kiedy pandemia powoduje tyle trudności w normalnym funkcjonowaniu placówek służby zdrowia.

12 maja 2021

Przed wszczepieniem endoprotezy

Czy ktoś czeka na zabieg wszczepienia endoprotezy? Trzeba pamiętać, że należy się do niego przygotować. Jak? Przede wszystkim ćwicząc, wzmacniając mięśnie i je rozciągając. Będą bardzo obciążone po zabiegu… Warto też rozważyć skorzystanie z naszej oferty przygotowania rehabilitacyjnego.

11 maja 2021

Nasi pracownicy - Krystyna Zielińska

Kobieta - petarda! Mowa o Krysi Zielińskiej - naszej salowej. Przeczytajcie, co myślą o niej pacjenci i współpracownicy.

7 maja 2021

Opiekun rodzinny

Teraz rodzina niepełnosprawnego pacjenta może pomóc w opiece nad chorym przebywającym na rehabilitacji w naszym centrum. Oto jakie zasady obowiązują opiekuna rodzinnego.

6 maja 2021

Od rana... oddychamy!

Czasem dzień rozpoczynamy właśnie tak jak widać na zdjęciach. To tzw. ćwiczenia czynne oddechowe. Odbywają się rano i po południu na świeżym powietrzu.

4 maja 2021

Ból kręgosłupa?

Co na ból kręgosłupa? Nasza propozycja: skuteczne, kompleksowe leczenie ostrych zespołów bólowych kręgosłupa pod okiem wykwalifikowanych terapeutów. Oferta aktualna również teraz, kiedy praca zdalna i mniej ruchu mogą sprawiać, że dolegliwości te są jeszcze bardziej uciążliwe.

28 kwietnia 2021

Zamówienie na roboty budowlane

Informujemy, iż SP ZOZ MSWiA Centrum Rehabilitacji w Górznie ogłosiło przetarg na roboty budowlane pn.: „Rozbudowa budynku SP ZOZ MSWiA Centrum Rehabilitacji w Górznie poprzez zabudowę tarasu z przeznaczeniem na salę robotyczną”.

26 kwietnia 2021

Ogłoszenie o zamówieniu urządzeń

Informujemy, iż SP ZOZ MSWiA Centrum Rehabilitacji w Górznie prowadzi postępowanie w sprawie zamówienia - dostawy urządzeń do suchego masażu wodnego.

22 kwietnia 2021

Postępowanie w sprawie zamówienia

Informujemy, iż SP ZOZ MSWiA Centrum Rehabilitacji w Górznie prowadzi postępowanie w celu realizacji zamówienia, którego przedmiotem jest dostawa urządzenia do rehabilitacji kończyny górnej i dolnej z biofeedbackiem – 1 sztuka.

21 kwietnia 2021