Odśnieżamy!

Choć zimowa aura wokół zachwyca, na chodnikach i jezdniach jest ślisko. Właśnie teraz wzrasta ryzyko upadków, których następstwem mogą być złamania nóg, rąk czy bioder.

Przyjęcia bezpośrednio ze szpitala

Informujemy, iż w związku z pandemią koronawiursa, istnieje możliwość przyjęcia pacjenta na pobyt rehabilitacyjny w naszym centrum bezpośrednio z oddziału szpitalnego. W takiej sytuacji formalności dopełnia lekarz prowadzący albo wskazana przez niego osoba w szpitalu. Zachęcamy do kontaktu z medykami i skorzystania z oferty.

Szczepimy się!

Pierwsza tura za nami! Ze szczepień na Covid19 skorzystali medycy, rehabilitanci, pielęgniarki, pozostały personel i pracownicy administracji.

Co zabrać ze sobą?

Informacje o tym, jak przygotować się do pobytu w centrum każdy pacjent otrzymuje razem z potwierdzeniem skierowania na leczenie. Podany jest tam planowany termin przyjęcia do placówki, wykaz dokumentów, które należy mieć ze sobą, ogólne zasady funkcjonowania centrum oraz spis rzeczy, które trzeba zabrać.

Życzenia świąteczne

Wszystkim Pacjentom i ich bliskim życzymy zdrowych i pogodnych Świąt Bożego Narodzenia! Niech ten czas przyniesie spokój i nadzieję! Życzymy też wszelkiej pomyślności w Nowym Roku!

Byli z nami studenci

W grudniu do grona personelu naszej placówki dołączyli praktykanci – studenci i studentki kierunku pielęgniarstwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Lesznie. Pod okiem naszych pielęgniarek uczyli się kompleksowej opieki i pielęgnacji pacjenta niepełnosprawnego.

Szatnie jak nowe

Za nami kolejny etap modernizacji pomieszczeń centrum. Właśnie zakończyła się przebudowa szatni dla personelu placówki.

Badanie na COVID-19

Teraz również w naszej placówce rehabilitacyjnej przyjęcie pacjenta uwarunkowane jest od negatywnego wyniku badania na COVID-19. Oto jak wygląda procedura pobierania wymazów.

Jak wygląda dzień pacjenta?

Pobyt w SP ZOZ MSWiA Placówce Rehabilitacyjnej w Górznie to przede wszystkim czas na leczenie rehabilitacyjne. Pacjenci korzystają z zabiegów przez 6 dni w tygodniu - rano i popołudniu.