Jak pomagamy w bólu?

Uczucie bólu zna każdy z nas, ale tylko osoby borykające się z dodatkowymi schorzeniami i chorobami wiedzą, jak bardzo ból bywa uciążliwy w leczeniu, terapii czy rehabilitacji.

W naszym centrum proponujemy pacjentom zabiegi, które przynoszą zdecydowaną ulgę w bólu.

Jeden z nich to terapia falą uderzeniową.

Urządzenie działa wykorzystując balistyczne impulsy wysokoenergetyczne, odczuwalne jako pulsowanie. Podczas zabiegu fala kierowana jest bezpośrednio na bolące miejsce i wnika w głąb tkanek.

Zabieg jest bezinwazyjny, odczuwalny w większym lub mniejszym stopniu przez pacjenta, w zależności od wrażliwości na bodźce. Bolące miejsca smarujemy żelem a sam zabieg wykonywany jest przy użyciu specjalistycznego urządzenia.

Jak działa fala uderzeniowa? Przede wszystkim zmniejsza napięcie i zwiększa przepływ krwi, co powoduje, że ulga w bólu jest odczuwalna już po pierwszych zabiegach.  Następuje wówczas proces regeneracji tkanek miękkich i ścięgien.

Zazwyczaj terapia falą uderzeniową to 3-10 zabiegów, w odstępach  czasowych, co trzy-cztery dni.

Fala uderzeniowa polecana jest w szczególności na schorzenia ścięgna Achillesa, ostrogi piętowe, przy stanach zapalnych ścięgien (zwanych „łokciem tenisisty” czy „łokciem golfisty”), w leczeniu bólu odcinka lędźwiowego kręgosłupa, ścięgien rzepki, okolic bioder i barku, w leczeniu stanów pourazowych albo przy podwyższonym napięciu mięśniowym.

Z terapii falą uderzeniową można skorzystać komercyjnie. Osoby zainteresowane zabiegami prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 65 536 12 38.