Ból kręgosłupa?

Co na ból kręgosłupa? Nasza propozycja: skuteczne, kompleksowe leczenie ostrych zespołów bólowych kręgosłupa pod okiem wykwalifikowanych terapeutów. Oferta aktualna również teraz, kiedy praca zdalna i mniej ruchu mogą sprawiać, że dolegliwości te są jeszcze bardziej uciążliwe.

To oferta komercyjna – krótszy czas oczekiwania na przyjęcie, bez skierowania od lekarza.

Pacjentom proponujemy nowoczesne metody terapii manualnej oraz zabiegi z wykorzystaniem nowoczesnego sprzętu do fizykoterapii.

Leczenie ostrych zespołów bólowych kręgosłupa to pakiet, który obejmuje:
- terapię manualną z terapeutą (30 min.) lub masaż klasyczny częściowy (20 min.)
- hydromasaż wielostrumieniowy (20 min.) lub ćwiczenia w basenie (20 min.)
- zabiegi fizykalne z wykorzystaniem nowoczesnych urządzenia terapii bólu (terapia falą uderzeniową albo metodą głębokiej stymulacji elektromagnetycznej (SALUS)

Pakiet terapii ostrych zespołów bólowych kręgosłupa obejmuje 5 dni.  Każdego dnia realizowane są 3 zabiegi.

Na zakończenie terapii, w ostatnim dniu, proponujemy pacjentom gratisową aplikację przeciwbólową plastrami kinesiology - taping.

Teraz osoby chętne do skorzystania z oferty muszą okazać się aktualnym, negatywnym wynikiem badania na COVID19 albo pozytywnym wynikiem testu na przeciwciała koronawirusa lub po prostu – muszą być zaszczepieni.

Koszt pakietu to 550 zł.

Jeśli ktoś chce skorzystać z zabiegów w trybie pobytu stacjonarnego - cena wynosi 770 zł.

Szczegółowych informacji można zasięgnąć pod numerem telefonu: 65 536 12 28.

A więcej o ofercie komercyjnej Centrum Rehabilitacji w Górznie przeczytacie na